عکس با نمک

  

برای مشاهده عکسهای بیشتر بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید


ادامه مطلب ...

تصاویر خوابیدن دختر روس زیر قطار

Russian girl is having fun 5 

برای مشاهده عکسهای بیشتر بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

پسر جوان برای ازدواج با دختر 11 ساله به وی تجاوز کرد

پسر 22 ساله‌ای که برای ازدواج با دختربچه 11 ساله، او را به زنجان برد و مورد تجاوز قرار داد، پس از عدم موافقت خانواده دختر با ازدواج در تهران دستگیر شد.
صبح اولین روز شهریور ماه، مردی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران رفت و کارآگاهان را در جریان وقوع جرم علیه دختر 11 ساله‌اش قرار داد.
او به پلیس گفت: چند روز پیش، دختر 11 ساله‌ام به طور ناگهانی از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت و با احتمال وقوع حادثه ناگوار طی مراجعه به کلانتری، موضوع را با پلیس در میان گذاشتیم و تنها یک روز از ناپدیدی وی گذشته بود که طی یک تماس تلفنی اعلام شد «سمیه» دخترم، نزد خانواده‌ای در زنجان است.
آنها در این تماس مدعی شدند که قصد خواستگاری از دخترمان را دارند و در صورت موافقت برای اقدامات اولیه اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: پس از این تماس که از ماجرای نگران کننده‌ای حکایت داشت، درخواست کردیم تا ابتدا «سمیه» به منزل بازگردد، سپس سر موضوع ازدواج به توافق می‌رسیم تا این که چند روز بعد، «سمیه» به منزل بازگشت و موضوع اغفالش از سوی پسری به نام «محسن» را در میان گذاشت و در ادامه نیز ..... 

 

برای مشاهده بیشتر بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

فقط خانم ها بخوانند!!

خانمی در زمین گلف مشغول بازی بود. ضربه ای به توپ زد که باعث پرتاب توپ به درون بیشه زار کنار زمین شد. خانم برای پیدا کردن توپ به بیشه زار رفت که ناگهان با صحنه ای روب رو شد.
قورباغه ای در تله ای گرفتار بود. قورباغه حرف می زد! رو به خانم گفت؛ اگر مرا از بند آزاد کنی، سه آرزویت را برآورده می کنم.
خانم ذوق زده شد و سریع قورباغه را آزاد کرد. قورباغه به او گفت؛ نذاشتی شرایط برآورده کردن آرزوها را بگویم. هر آرزویی که برایت برآورده کردم، ۱۰ برابر آنرا برای همسرت برآورده می کنم!
خانم کمی تامل کرد و گفت؛ مشکلی ندارد.

آرزوی اول خود را گفت؛ من می خواهم زیباترین زن دنیا شوم.
قورباغه به او گفت؛ اگر زیباترین شوی شوهرت ۱۰ برابر از تو زیباتر می شود و ممکن است چشم زن های دیگر بدنبالش بیافتد و تو او را از دست دهی.
خانم گفت؛ مشکلی ندارد. چون من زیباترینم، کس دیگری در چشم او بجز من نخواهم ماند. پس آرزویش برآورده شد.
بعد گفت که من می خواهم ثروتمند ترین فرد دنیا شوم. قورباغه به او گفت شوهرت ۱۰ برابر ثروتمند تر می شود و ممکن است به زندگی تان لطمه بزند.
خانم گفت؛ نه هر چه من دارم مال اوست و آن وقت او هم مال من است. پس ثروتمند شد.
آرزوی سومش را که گفت قورباغه جا خورد و بدون چون و چرایی برآورده کرد.
خانم گفت؛ می خواهم .............. 

 

برای مشاهده بیشتر بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

عکس های با نمک بهمن ۸۸

دختر به این زیبایی دیده بودی 

 

 

برای مشاهده عکسهای بیشتر بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

عکسهای نمکی

این هم ۱ مدل دچرخه سواریه 

 

 

برای مشاهده عکسهای بیشتر بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...