عکسی غیر منتظره از مهناز افشار در سوئد!!

 

مهناز افشار بازیگر محبوب سینمای ایران در جشنواره فیلم یاری امسال در سوئد حضور داشت ،که باعث شد که طرفدارانش در این جشنواره حضور یابند از این رو دقایقی را با مهناز افشار در سوئد همراه می شویم.
 

در این جشنواره بیشتر طرفداران شما  حضور داشتند،درسته؟مهناز افشار:خوب هر کسی محبوب تر باشد طرفداران بیشتری ....

هم داره(با خنده).ولی فکر نمی کنم اینطور باشه،چون افرادی که در جشنواره یاری حضور داشتند هم برای دیدن من و هم آقای رادان،خانم میلانی و خانم فیروز آذر آمده بودند.

 

آیا جشنواره یاری امسال موفق تر بود؟
مهناز افشار:این نوع جشنواره برای حمایت و یاری مردم می باشد و حضور بازیگران فقط از روی انسان دوستی و محبت می باشد،اینکه حضور من در جشنواره یاری خیلی موثر بود خوشحالم و خدا را شکر می کنم که توانستیم کمک ها و حمایت های خوبی را در این جشنواره انجام بدهیم.
 
 
 
فکر می کنید سال بعد هم در این جشنواره شرکت می کنید؟
مهناز افشار:اگر از من دعوت شود حتما در جشنواره یاری شرکت می کنم،چون کار نیکو و خدا پسند را دوست دارم.
  
در برخی از جشنواره ها شما همیشه همراه خانم میلانی بوده اید،آیا در جشنواره های بعدی در کنار هم خواهید بود؟
مهناز افشار:خانم تهمینه میلانی از بهترین کارگردان های کشور ایران می باشند و برای من افتخاری است که در جشنواره و مراسم ها در کنار ایشون باشم و این را هم بگم که حضور در کنار خانم میلانی به من آرامش می دهد و هیچ گونه ترس و استرسی نخواهم داشت.
 
خدا را شکر در این جشنواره جنجال زیاد نبود،درسته؟
 
مهناز افشار:بله جنجال و شایعه سازی و نقد و...در جشنواره یاری اصلا نبود و خیلی خوشحالم که این گونه مسائل پیش نیامد چون شایعه و نقد بی ربط یک جشنواره یا مراسم واقعا من را آزار می دهد.
 
 
در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهید داشت؟
مهناز افشار:بله حتما در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت و فکر کنم دو فیلم قصه پریا و سعادت آباد در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد