عکسهای همسران فوتبالیست ها در جام جهانی 2010

ابی کلنسی؛ همسر پیتر کرواچ مهاجم تیم ملی انگلیس

ابی کلنسی؛ همسر پیتر کرواچ مهاجم تیم ملی انگلیس 2010
ادامه مطلب ...

انتقام سخت از مدیر مدرسه پس از 20 سال!

انتقام سخت از مدیر مدرسه پس از 20 سال!
یک مرد بریتانیایی از مدیر مدرسه ای که او را 20 سال قبل کتک زده و باعث شکستگی جمجمه و ناشنوایی اش شده بود، انتقام گرفت.

مدیر مدرسه که هم اکنون یک مرد 58 ساله است، 20 سال قبل این مرد را با چوب کتک زده بود.
به نوشته یکی از روزنامه های محلی، روز حادثه این مرد 26 ساله به سمت مدیر مدرسه یورش برد و گفت: آیا مرا به یاد می آوری ؟ تو من را زمانی که 6 ساله بودم کتک زدی. در تمام این سال ها صبر کردم تا با تو روبرو شوم.
در این لحظه مرد بریتانیایی مدیر مدرسه را که در مقابل رستورانی ایستاده بود، نقش زمین کرد و او را  به باد کتک گرفت و چندین بار به وی لگد زد. در این حادثه بینی، فک، جمجمه و دنده های مدیر مدرسه شکست.
روزنامه الریاض در این باره نوشت: همسر مدیر مدرسه بعد از کتک خوردن شوهرش، او را به زور شناخته است. این زن و 3 فرزندش به خاطر کتک خوردن مدیر مدرسه شوکه شده اند. مدیر مدرسه به خاطر شکستگی جمجمه جراحی شد. او هم اکنون یکی از گوش هایش ناشنوا شده  و حس بویایی و چشایی خود را از دست داده است. دادگاه مرد بریتانیایی را به 3 سال زندان محکوم کرده است

مرد:زنم هر روز چاق‌تر می‌شود ، خواهان طلاق هستم!!

مرد: زنم هر روز چاق‌تر می‌شود،خواهان طلاق هستم!!
مردی 26 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.
 
 
این مرد در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع مدعی شد که همسرش بعد از بارداری با وجود دارو و ورزش لاغر نشده است و حالا دیگر تحمل این موضوع برای وی سخت است.
وی ادامه داد: من یک سال به او وقت دادم که مانند قبل شود ولی او هر روز چاق‌تر می‌شود و من این وضع را نمی‌توانم تحمل کنم.
این زن 24 ساله گفت: من از این وضعیت خسته شدم، شوهرم همه غذاها را از جلوی من بر می‌دارد و فقط کاهو و روغن زیتون بیشترین غذایم شده است.
وی ادامه داد: من هم دیگر نمی‌توانم در کنار او بمانم و خواهان طلاق هستم.
مرد بار دیگر در حضور قاضی گفت: من هم نمی‌توانم در کنارش بمانم و خود‌ سرپرستی فرزندم را به عهده می‌گیرم.
وی اضافه کرد: طی 6 سالی که در کنار همسرم زندگی کردم جز این مشکل که به نظرم مشکلی اساسی است، مشکلی نداشتیم.
قاضی، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.